Tingimused
Apartment OU on majutusteenust pakkuv ettevõte ja kõik külaliskorterid asuvad Tallinna kesklinnas ühtses majade kompleksis. Pakume majutusteenust võimalusega broneerida kortereid kuu ja nädalate kaupa.
BRONEERIMINE JA MAKSMINE
- Palume Teil teha korteri majutuse broneering vähemalt 1 nädal enne saabumispäeva.
- Korterit saate broneerida e-maili teel: info@apartment.ee , samuti helistades numbrile +372 504 5444 või läbi meie veebilehe www.apartment.ee.
- Miinimum vanus broneerimise hetkeks peab olema 18 eluaastat.
- Külaliskorteri majutusteenuse eest saab tasuda: panga ülekandega saadetud majutuse arve alusel või meie kliendikontoris sularahas (EURi). Maksmise info ja arve koos rekvisiitidega edastatakse Teile eelnevalt e-maili teel. Korterisse sisse registreerimise päeval peab olema tasutud 2 arvet: majutusteenuse arve ja tagatisraha/deposiidi arve.
- Tagatisraha peab olema tasutud enne majutuse perioodi algust. Korteri kahjustumisel kasutatakse tagatisraha täisulatuses puuduste likvideerimise katteks.
- Kui soovite pikendada oma majutusperioodi siis palun informeerige sellest Apartment OU personali kirjalikult 1-2 kuud ette. Mitte teatamisel on Apartment OU-l õigus külaliskorterit broneerida uutele klientidele.
- Kui külaliskorterit soovitakse broneerida pikemalt kui 3 kuud siis palume sellest informeerida Apartment OÜ personali.
CHECK-IN JA CHECK-OUT
- Check – in kella aeg on alates 12.00 kuni 17.00 juhul kui ei ole kokku lepitud teisiti.
- Korteri ukse kood on personaalne ja konfidentsiaalne. Külaline on vastutav temale väljastatud koodi turvalisuse eest.
- Kui külaline unustab või kaotab väljastatud ukse koodi ning vajab abi korterisse pääsemiseks väljaspool kontori tööaega (9:00-17:00) on väljakutse tasuline 30 EUR.
- Külaline on vastutav väljastatud korteri võtmete eest. Võtmete kaotuse korral, palume koheselt informeerida sellest Apartment OU personali, helistades numbrile: +372 504 5444. Trahv võtme kaotamise eest on 190 eur.
- Check out aeg on 12:00 pärastlõunal lahkumispäeval kui pole kokku lepitud teisiti.
- Lahkumise päeval pöörata tähelepanu korteri seisukorrale ja lõppkoristusele.
Nõutav korteri lõppkoristus : - Põrandate pühkimine ja puhastamine pesuainega, võimalike plekkide eemaldamine;
- Kõikide integreeritud kappide, riiulite korvsüsteemide jm täielik puhastamine;
- Köögiseinad rasvast puhastamine;
- Pliidi ja praeahju puhastamine;
- Pliidikubu rasvafiltri pesemine;
- Külmkapi ja sügavkülma tühjendamine, sulatamine ning pesemine (jäta külmutusseadmete uksed lahti ja lülita voolutoide välja);
- Pesuruumide põhjalik pesemine; WC potti, valamu ja duširuumi pesemine pesuainega; Vannitoa trapi puhastamine.
- Võimalike plekkide eemaldamine ustelt, uksepiitadelt ja seintelt;
- Garderoobikappide tühjendamine, puhastamine ning võimalike plekkide eemaldamine
- Korralik tuulutamine: korterist lahkudes sulge aknad ja rõduuks.
- Pea meeles, et kolimise puhul kehtivad samad jäätmekäitlusjuhised nagu korteris elamise ajal.
- Kui oled oma korteris mööblit liigutanud, siis palun säti tagasi algsesse asendisse.
Kui te ei soovi korterit koristada siis lõppkoristuse teenust on võimlaik tellida Apartment OU-lt e-maili teel: info@apartment.ee , samuti helistades numbrile +372 504 5444
- Külaliskorter tuleb lahkumise päeval jätta algupärasesse seisukorda. Kui korteri seisukord nõuab erikoristust, siis kompenseerib majutusteenuse broneerija koristuse kulud summas 50 EUR tund.
- Võtmed tagastatakse pärast lõppkoristuse tegemist Apartment OU personalile. Apartment OU personal kontrollib külaliskorteri seisukorda korteri vabastamise päeval.
- Tagatisraha tagastatakse kliendile 7 tööpäeva jooksul eeldusel, et korteri ülevaatuse käigus ei ole avastatud Apartment OU majutuse reeglite rikkumisi, lõhkumisi, tavapärasest erinevat kulumist ja korter on nõuetekohaselt koristatud ning kõik võtmed on tagastatud Apartment OÜ personalile
MAJUTUSE HINNAD
- Kõik majutushinnad ja korterid on leitavad meie veebilehelt http://www.apartment.ee Eripakkumised ja soodustused leiate kodulehe valiku alt „Special Offers“ ja meie Facebookist https://www.facebook.com/pilve.apartment/või https://www.facebook.com/apartment.ee
Korteri püsikulud sisaldavad: - kõike kommunaalmakseid ( küte, elekter, vesi, jäätmekäitlus ) kortermaja ja hoovi haldusteenust
- STV televisooni
- Telia WIFI interneti ühendus (tavakasutajale)
- pesumasinate ja kuivati kasutamise võimalust 0 korrusel
- koristusteenus/ kord kuus omal soovil. Soovitame soovitud koristuspäevast teatada meid 1 nädal ette.
- tasuta auto parkimise võimalust Tallinna keskklinnas (vabade kohtade olemasolul meie Pilve 4 hoovis)
- Korteri päeva ja nädala majutushind lepitakse kliendiga eelnealt kokku. Majutusteenuse ööpäeva hind sõltub renditava korteri suurusest, tüübist, majutatavate inimeste arvust ja hooajast.
KÜLALISE KOHUSTUSED:
- Majutuspinnale sissekolimisel kinnitab klient, et on ruumi ja selles olevad esemed üle vaadanud ning need on sobivad kasutamiseks. Klient tunnistab, et ruum on heas korras ning, et majutusperioodi alguses on sanitaartehnika, elektriseadmed, võtmed, lukud, uksed, aknad, kraanikausid ja kraanid heas seisu- ja töökorras.
- Klient teatab külaliskorteri või eelnimetatud seadmete puudustest Apartment OÜle 7 (seitsme) päeva jooksul alates sissekolimisest. Kui klient selle aja jooksul vastavat teadet ei saada, siis loetakse, et puudusi ei esinenud.
- Klient võimaldab Apartment OÜ personalil tulla külaliskorterit vaatama nii seest kui väljast ning tagama korterisse ligipääsu vastavalt vajadusele.
- Klient kohustub säilitama korterit puhtana ja korras ning tagastama selle algupärases seisundis väljakolimse päeval.
- Klient kohustub hoidma kanalisatsiooni ja äravoolud ummistustevabad.
- Klient kasutab kõiki elektri- ja sanitaarseadmeid sihtotstarbeliselt, tarbides vett ja elektrit säästlikult.
- Klient ei tohi külaliskorteris teha remonti ega olulisi muudatusi, samuti ei tohi korterit moonutada, märgistada, värvida uksi, seinu, lagesid või põrandaid ega paigaldada sinna naelu, konkse ega kruvisid. Ühtlasi ei tohi klient paigaldada ega eemaldada seadmeid ega lukke ilma Apartment OÜ eelneva kirjaliku nõusolekuta.
- Klient kasutab korterit elamiseks ega võimalda kolmandatel isikutel kasutada ruume muul eesmärgil. Apartment OÜ loal on kliendil õigus majutada korteri-/elukaaslasi.
- Klient on teadlik, et ebaseaduslike narkootiliste ainete omamine ja muu kriminaalne tegevus külaliskorteris või Apartment OÜ territooriumitel – toob kaasa viivitamatu külaliskorteri majutusteenuse lõpetamise. Apartment OÜ teavitab sellistest tegevustest politseile.
- Kui klient/külaline käitub lärmakalt või agressiivselt teiste majutatute, naabrite või personali suhtes, on Apartment OÜ-l õigus külaliskorteri majutusteenus koheselt lõpetada. Apartment OÜ teavitab sellistest tegevustest politseile.
- Külaliskorterid ei ole mõeldud ürituste või pidude korraldamiseks.
- Öörahu algab 23.00 -07.00 Öörahu rikkumise eest on trahv 320 EUR.
- Kui külaliskorteri osaks on aed, terrass või rõdu, peab klient hoidma seda heas seisukorras.
- Klient nõustub külaliskorteris mitte suitsetama ega luba seda teha kolmandatel isikutel. Suitsetamist loetakse oluliseks rikkumiseks ning see annab Apartment OÜ´le õiguse kliendi/külalise korterist välja tõstmiseks. Klient/külaline vastutab kogu korterile suitsetamise tõttu tekkinud kahju eest. Suitsetamine on majas igal pool rangelt keelatud (kaasaarvatud rõdul, trepikodades, maja väisukse ees jne). Suitsetamine on lubatud ainult hoovis selleks ettenähtud kohas. Reegli eiramisel tuleb tasuda trahv 250 eur.
- Apartment OÜ ei vastuta kliendi/külalise isiklike asjade kadumise eest.
- Kaotatud ja leitud esemete kohta saab infot küsida telefoni või e-posti teel. Apartment OÜ hoiab leitud esemed maksimaalselt 1 kuu, seejärel need utiliseeritakse.
LEMMIKLOOMAD
- Lemmikloomad ei ole lubatud.
KÜLALISKORTERITE BRONEERINGUTE TÜHISTAMINE
- Mitte saabumise korral on Apartment OÜl õigus jätta ettemaks kogu majutusperioodi katteks.
- Kui soovite lahkuda enne kokkulepitud majutusperioodi lõpu kuupäeva, palun informeerige Apartment OÜ personali vähemalt 1 kuu ette.
- Kasutamata jäänud majutuse perioodi eest raha ei tagastata.
APARTMENT OÜ VASTUTUS
- Apartment OÜ on kohustatud hoidma kliendile broneeritud korterit vaid juhul kui on täidetud kõik ettemaksu tingimused.
- Apartment OÜ ei vastuta endast mitte sõltuvate asjaolude eest (näiteks tehnilised rikked, elektrikatkestused, kommunaal- või muud teenused).
- Apartment OÜ ei vastuta kaebuste eest, mis ei ole esitatud koheselt pärast puuduste avastamist.
- Apartment OÜ ei saa garanteerida täielikku vaikust külaliskorterite kompleksis.
APARTMENT OÜ KODULEHE KASUTAMISE PÕHIMÕTTED
- Käesoleva kodulehe sisu on autoriõigusega kaitstud.
- Lubame teil kasutada käesolevatat kodulehte vaid isiklikul ja mittekaubanduslikul eesmärgil. Kodulehe kasutamine muuks otstarbeks on rangelt keelatud!
- Teil ei ole lubatud reprodutseerida, kopeerida ja avaldada teistel veebisaitidel Apartment OÜ kodulehel avaldatud materjale (välja arvatud juhul, kui oleme selleks teile andnud kirjaliku nõusoleku ja mille võime igal ajal tagasi võtta).
- Käesolevat kodulehte kasutades nõustute kasutama Apartment.ee kaubamärki ainult isiklikuks ning mitte kaubanduslikuks otstarbeks ning täitma kõiki käesolevaid tingimusi seadusest tulenevalt.
- Juhul, kui käesolevaid põhimõtteid on rikutud, on firmal Apartment OÜ seadusest tulenevalt õigus alustada kohtumenetlust või piirata ligipääsu www.apartment.ee kodulehele.
Broneerimine ja lisainformatsioon:
Telefon: +372 504 5444
E-post: info@apartment.ee